• O firmie

O Firmie

Firma CERERA S.C. została założona w 2004 roku. Początkowo głównym przedmiotem działalności była sprzedaż i serwis kserokopiarek Canon wraz z materiałami eksploatacyjnymi. W 2008 roku uzyskaliśmy status Autoryzowanego Partnera Canon.


Kolejnym etapem rozwoju firmy było nawiązanie w 2011 roku współpracy z Konica Minolta Business Solution Polska Sp. z o.o.


Takie posunięcie miało na celu rozbudowanie oferty i dopasowanie jej do dynamicznie zmieniającego rynku. Nasza firma wprowadziła nowoczesne formy finansowania sprzętu oparte na wynajmie i dzierżawie kserokopiarek.


Nasza innowacyjna oferta wynajmu kserokopiarek wraz z aktywnym popularyzowaniem tej formy współpracy została nagrodzona certyfikatem autoryzacji Konica Minolta Business Solutions Polska w 2011 roku.


Obecnie dynamicznie zwiększamy udział dzierżaw w całkowitej sprzedaży spółki bazując przede wszystkim na urządzeniach serii Konica Minolta Bizhub oraz Canon image Runner Advance.


Nasz nowoczesny dział serwisu opiera swoje doświadczenia na najlepszych rozwiązaniach w tej branży. Regularnie podnosimy swoje kwalifikacje na licznych szkoleniach technicznych. Posiadamy dostęp do najbardziej zaawansowanych baz danych, portali serwisowych i platform zamawiania podzespołów i materiałów eksploatacyjnych. Od lat zapewniamy naszym klientom najszybszy czas reakcji serwisu, wysoki współczynnik usuwania usterek podczas pierwszej wizyty oraz przystępne ceny.

Nasza firma jest zaliczana do średniej wielkości przedsiębiorstw z branży, co pozwala nam na indywidualne podejście, wysoką jakość obsługi i dużą elastyczność w kontaktach z klientami.

W tym roku nasza firma obchodzi 10 lecie swojej działalności, dlatego serdecznie dziękujemy naszym klientom za lojalność i zaufanie, mając nadzieję, że nasze produkty i usługi przyczyniają się do rozwoju ich biznesu.

Zespół CERERA S.C.