Wielu z nas zastanawia się jak właściwie funkcjonuje profesjonalny serwis kserokopiarek. Jak przebiega proces od dokonania zgłoszenia serwisowego aż do zakończenia zlecenia.
Awarie można zgłaszać na różne sposoby. Najczęstszą formą zgłoszenia awarii kserokopiarki jest tradycyjna forma telefoniczna.
Usterki kserokopiarek można zgłaszać także przez email wypełniając odpowiedni formularz. Coraz częściej nowoczesne serwisy dają swoim klientom do dyspozycji tzw. platformę do kontaktów Klient-serwis. Po zalogowaniu klient widzi całą historie współpracy z serwisem. Może sprawnie zgłosić problem, zidentyfikować urządzenie i skorzystać ze wsparcia. Po otrzymaniu zlecenia serwisant, który jest przeszkolony w ramach danej linii urządzeń i znajduje się w pobliżu lokalizacji klienta udaje się na zlecenie.
Bardzo często serwisanci korzystają z urządzeń mobilnych ze specjalnym oprogramowaniem ułatwiającym ewidencjonowanie zleceń serwisowych. Na miejscu serwisant wycenia naprawę i prosi klienta o akceptację. W przypadku, gdy ma do czynienia z wynajmem kserokopiarki podejmuje odpowiednie czynności i wymienia wymagane podzespoły kończąc zlecenie. Po zaakceptowaniu przez klienta kosztów naprawy usterka zostaje usunięta, serwisant wystawia zlecenie terenowe, a faktura jest generowana przez system i wysyłana klientowi.
Więc jeśli zdarzy się Państwu usterka kserokopiarki lub trzeba wykonać przegląd zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu pod numerem telefonu w Warszawie (22) 672 02 02 lub przez nasz formularz zgłoszeniowy na stronie kontakt.