• Blog
  • Serwis kserokopiarek Warszawa, jak to działa?

Serwis kserokopiarek Warszawa, jak to działa?

Wielu z nas zastanawia się jak właściwie funkcjonuje profesjonalny serwis kserokopiarek. Jak przebiega proces od dokonania zgłoszenia serwisowego aż do zakończenia zlecenia.

 

Awarie można zgłaszać na różne sposoby. Najczęstszą formą zgłoszenia awarii kserokopiarki jest tradycyjna forma telefoniczna.

  1. Dzwonimy na specjalny numer serwisu, często umieszczony bezpośrednio na urządzeniu lub na stronie internetowej firmy z którą współpracujemy.
  2. Takie zgłoszenie jest przyjmowane przez dyspozytora, osobę posiadającą ogólną wiedzę związaną z serwisem kserokopiarek. Jej zadanie polega na zidentyfikowaniu kserokopiarki, klienta i rodzaju usterki, natomiast należy pamiętać, że nie jest technikiem serwisu i nie zawsze jest w stanie zdiagnozować, czy wycenić konkretna awarię kserokopiarki.
  3. Dyspozytor przyjmuje zlecenie , wprowadza do systemu i przydziela je dedykowanemu technikowi serwisu. Jeżeli klient zostaje zidentyfikowany jako posiadacz umowy serwisowej (wynajem kserokopiarki) zostaje on połączony z tzw. help desk. Telefoniczne wsparcie techniczne próbuje rozwiązać problem przez telefon o ile dotyczy on podstawowych kwestii operatora urządzenia. Należy też zauważyć, że umowy najmu kserokopiarek zwykle gwarantują krótsze czasy reakcji serwisu. System bierze to pod uwagę i klienci, którzy maja umowy serwisowe są obsługiwani priorytetowo.


Usterki kserokopiarek można zgłaszać także przez email wypełniając odpowiedni formularz. Coraz częściej nowoczesne serwisy dają swoim klientom do dyspozycji tzw. platformę do kontaktów Klient-serwis. Po zalogowaniu klient widzi całą historie współpracy z serwisem. Może sprawnie zgłosić problem, zidentyfikować urządzenie i skorzystać ze wsparcia. Po otrzymaniu zlecenia serwisant, który jest przeszkolony w ramach danej linii urządzeń i znajduje się w pobliżu lokalizacji klienta udaje się na zlecenie.


Bardzo często serwisanci korzystają z urządzeń mobilnych ze specjalnym oprogramowaniem ułatwiającym ewidencjonowanie zleceń serwisowych. Na miejscu serwisant wycenia naprawę i prosi klienta o akceptację. W przypadku, gdy ma do czynienia z wynajmem kserokopiarki podejmuje odpowiednie czynności i wymienia wymagane podzespoły kończąc zlecenie. Po zaakceptowaniu przez klienta kosztów naprawy usterka zostaje usunięta, serwisant wystawia zlecenie terenowe, a faktura jest generowana przez system i wysyłana klientowi.


Więc jeśli zdarzy się Państwu usterka kserokopiarki lub trzeba wykonać przegląd zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu pod numerem telefonu w Warszawie (22) 672 02 02 lub przez nasz formularz zgłoszeniowy na stronie kontakt.